söndag 29 mars 2009

Butik Villa vanilj !







Äntligen har jag öppnat min inredningsbutik Villa vanilj i Bollnäs, vill börja mitt första inlägg med att tacka alla som letat sig till min butik, och för all positiv respons. Tack vare er känner jag att jag vill börja blogga också.. Här kommer jag att lägga ut bilder från butiken och hemmet, samt informera om öppettider och visa bilder på nya varor.. En STOR kram till min familj också(Andreas, Alma, Harry, mamma, pappa och min syster med familj) som hjälper till på alla sätt och vis.. Kommentera gärna, då blir jag så glad! (Om du skriver ngt trevligt, annars kan du låta bli!!) Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jättekul att du startat igång en blogg. Hoppas på mkt bilder som man kan gå in o titta på. Kommer iof hänga i butiken också:) Du har verkligen lyckats gjort din butik så inbjudande o härlig!! Så glad för din skull!!
    Ha det bäst! Kram från Veronica

    SvaraRadera
  2. Kan tala om för alla att det är värt ett besök på villa Vanilj!
    Nu är jag i o för sig partisk eftersom jag är den "hjälpsamma syrran", men man kan inte klaga på mina sysslor, att pussa på Alma o Harry hur man vill!
    Hoppas nu att allt ditt jobb med butiken lönar sig så du kan fortsätta med det du är bra på och tycker är roligt!
    LYCKA TILL!

    SvaraRadera